Mycket träningar

.. eller hur man säger.
Ja, som sagt så har jag haft väldigt mycket träningar den här veckan eftersom att mitt program håller på att fixas så jag tränar ungeär en träning innan skolan eller träning direkt efter skolan och en på kvällen. Och efter det så måste äta, duscha och plugga, så det finns finns inte mycket tid över :/ 
 
Men jag försöker hålla bloggen igång så bra jag kan.
Idag så hade vi skolfoto i skolan det gick inte så bra för mig haha ^^ Jag var nog den ända som "log" med tänderna.. höhöh jag kan verkligen inte le utan att visa tänderna xD Och på fredag så ska elevrådet ta foto, jag är alltså med i elevrådet .. för första gången.
 
En av mina favorit modeller!
 
 
 
 
Bild från weheartit
 
 
 
 
 

 0 KOMMENTARER TILL "Mycket träningar"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (visas inte)

Blogg:

Kommentar:


                 RSS 2.0