Mini shopping!

Hej!
 
Nu sitter jag och kollar på massa olika hår tutorials och äter massa godis ;D
Japp, ska väll försöka att gå och lägga mig ganska snart eftersom att träningen börjar 10 över 7 imorgon och sen efter det så ska jag ju vara tränare :) Jag tycker det är jätte kul, och nu så har jag ju varit på tränarutbildning så jag ska väll testa lite av dom övningarna fick fick lära oss där. 
 
Idag har jag varit på Tuna Park med min mamma, syster och mormor. Vi fikade och shoppade lite!
 
Ett grått basiclinne
 
Från Gina Tricot 99:-
 
 
 
Svarta tunna tights med stjärnor på :) 
 
Från Gina Tricot 79:-
 
 
En ny foundation, samma som jag hade förut :)
 
Från Lindex 139:-
 
 
Och så fick man en mascara, har ingen aning om den är bra men vi får väll hoppas ;)
 
 
 
Min knäckbakelse
 

 1 KOMMENTARER TILL "Mini shopping!"
  Cookie Chan skrev:
  

Gooosh...Älskar din design och blogg så mycket :D Kolla gärna in min sweetie ^♥^


2012-09-25 klockan 16:32:56
Blogg: http://cookiechan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (visas inte)

Blogg:

Kommentar:


                 RSS 2.0