Dubbel fika

Hej!
 
Hade egentligen tänkt att baka cupcakes idag, men jag trodde jag hade köpt allt som behövdes men vi hade inget kakao, så jag bakade en cheesecake istället. Jag hade aldrig bakat cheesecake förut men det blev faktiskt jätte gott :)
Sen så var det egentligen tänkt att jag skulle tränat markträningingen men jag trodde den började typ halv fem men den började tydlingen 1 ^^ Så därför så bestämde mamma att vi skulle åka till IKEA och bara kolla lite. Det blev inga nya saker till mig den här gången ;(
Där på IKEA så tog jag en tårtbit, så det blev dubbelt med fika för mig idag ;) 
 
Min  egenbakade cheesecake med hallon och blåbär ;) haha
 
 
 
Min krokanttårta
 
 
 
 
 

 0 KOMMENTARER TILL "Dubbel fika"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (visas inte)

Blogg:

Kommentar:


                 RSS 2.0