Dricker te och kollar på tv

Hej!
 
Jag sitter och kollar på 112 på liv död och dricker te just nu, efter det så ska jag kolla på New Girl!
Haha, det är så himla bra ju :) Efter det blir det nog att gå och lägga sig och sova efter som att vi börjar skolan 8:15 imorgon. Och imorgon har jag ingen träningen, så imorgon ska jag bara vara hemma och kanske baka något gott till fredagsmys :) 
 
Dagens look!
 

 1 KOMMENTARER TILL "Dricker te och kollar på tv"
  michelle skrev:
  

Du är så himla söt min fina vän. Jag älskar dig. <3

Svar: Nej du är! Vi måste vara någon dag ju, saknar dig sjukt mycket finaste! :( <3
Alice Öhling


2012-09-28 klockan 18:23:58
Blogg: http://michellebrostedts.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (visas inte)

Blogg:

Kommentar:


                 RSS 2.0