I AM HOME

Nu är jag hemma från sommarstugan! Egentligen så skulle vi åka hem igår kväll men det drog ut på tiden och sen blev för mörkt och så. 
Men jag har haft det jätte bra iallafall. Första dagen så han vi inte göra så mycket, bara packa upp alla saker och sånt. Andra dagen så var vi ute i skogen, rodde över sjön och grillade. och igår så var vi hela dagen i Motala där så skulle mamma vara med i lopp och springa, och så träffade vi Linnea och hennes familj, och så åt vi glass och badade.  Och sedan på kvällen så åkte vi till min faster så bor nära sommarstugan. 
 
Här kommer masa bilder från dessa dagar
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Btw, ni vet ju om att jag stukade foten i onsdags? Men nu kan jag iallafall gå nästan helt "normalt" igen. 

 1 KOMMENTARER TILL "I AM HOME"
  Nellie skrev:
  

Fina bilder!

Svar: Tack så mycket! :DFin blogg btw <3
Alice Öhling


2012-07-30 klockan 09:27:46
Blogg: http://musicland.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (visas inte)

Blogg:

Kommentar:


                 RSS 2.0