Bamboo City

Hejsan!
 
Idag så var jag på Bamboo City (stavning) med min pappa och Matilda, och åt asiatisk bufé. Det måste lätt ha varit det godaste jag har ätit! Asiatiskt mat är det bästa som finns enligt mig ^^ Tog också sushi där, men den var inte lika god som de andra jag smakat. Sen efter det så gick jag till Michelle, vi skulle fota lite bilder till min nya header, men vi hann inte med så mycket för att var bara där en liten stund. 
 
Bilderna är jätte dålig kvalité :/
 
 
 
 
Hehe..
 

 1 KOMMENTARER TILL "Bamboo City"
  michelle skrev:
  

HEY YOOOOU, du beskärde bort mina tassar ;@@@@@
HAHAH skoja, men så himla söt du är <3

Svar: Haha jag vet meen .. jag tänkte att det kunde misstolkas xD Skojjar du? DU är gullig! <3
Alice Öhling


2012-07-31 klockan 21:29:50
Blogg: http://michellebrostedts.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (visas inte)

Blogg:

Kommentar:


                 RSS 2.0