Video + svar!

Hej!
Idag har tränat väldigt mycket! Först 7:00- 8:00 sen allmänhetens åkning 9:30-12:00 sen var det vanlig träningen 16:20-ca 17:25, heheh japp. På allmänhetens åkning så filmade vi lite :) Så ja, här kommer en film på när jag några axlar :D

Sen så fick jag en liten fråga om kläderna jag säljer :) Hade visst glömt att skriva vad den ena tröjan kostade men hade väll tänkt runt 70 kr :) men vi kan distuktera piset :D

 1 KOMMENTARER TILL "Video + svar!"
  Caroline skrev:
  

hejhej , det blev något fel när jag skulle skicka ett mail till dig så det skickades aldrig men jag kan ta det här . Jo, jag tror att jag köper pacman tröjan i slutet av januari , hur gör vi med postningen ? (:


2012-01-11 klockan 20:04:58
Blogg: http://carroyah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (visas inte)

Blogg:

Kommentar:


                 RSS 2.0