I MISS YOU, COME BACK BEBEEEE.

NI BEHÖVER INTE LÄSA, FINNS ENDAST 1 SOM MÅSTE, ALICE. <3
(förlåt att texten blev lite knassssss, ASSÅÅÅÅÅ att det blev så mycket i mitten
eller vad jag ska säga^^ men orkar inte, har fan setat här någon timme
och skrivit, janina - du gav mig nya andetag.)
Nu födds ett barn, och nu o nu, en stund på jorden så föddes du, ett mirakel kom
till världen, och gjorde
nya hopp. Lärde mig att skratta med glädje utan stopp,jag tog lärdom av dig, du fick mig upp på begge ben,
du kom in i mitt liv och rättade alla fel, som en ängel från himlen, gud förlorade något speciellt, du lärde mig
att skilja gott o ont, dumt o snällt. Jag blev en helt ny människa, från det sämre till det bättre, du rensade
mitt huvud, nu kan jag andas lättare. Jag kan ta dagen som den kommer, och nöja mig med det, kan se det
posetiva situation och se vad livet har att ge, kan säga förlåt, och låta allting ligga bakom mig, men allt det
där, har jag faktisk lärt mig av dig, du är min ena halva, fast den bättre av oss, jag satt fast i ett helvete nu
har jag tatt mig loss. Du rensade min luft du gav mig nya andetag, du gav mig din styrka när jag kände mig så
svag, du lärde mig att stå upp och tro på sig själv, du måste får veta, att jag älskar dig. Du rensade mig luft
du gav mig nya andetag, du gav mig din styrka när jag kände mig så svag, du lärde mig att stå upp och tro
på sig själv, måste få berätta att jag älskar dig. Den tid som jag spenderat med dig är livets lycka, världens
räddare i nöden, är lätt att tycka, men så många gånger du lyssnat och fått mig berättat vägen, kommer göra
detsamma, kommer finnas där i alla lägen, med öppen famn du kan komma när du vill, säger du är allt med det
räcker inte till, min svaghet ser dig gråta, men du är för bra för det, är någon taskig mot dig, så ska
jag vara där med, ska finnas där när som helst, det är dethär jag är skyldig dig. Jag lever som alla andra idag,
hur ska jag kunna tacka dig och alla våra minnen, dom läcker mina sår, med dig har jag haft hela 7 underbara
år. Den som inte ser dig måste helt enkelt vara blind, men jag lovar dig min vän, jag älskar dig Alice, mitt liv
är som ett puzzel, utan dig skulle någonting fattas, ja utan dig skulle jag vara helt bort tappad.
Du rensade min luft du gav mig nya andetag, du gav mig din styrka när jag kände mig så
svag, du lärde mig att stå upp och tro på sig själv, du måste får veta, att jag älskar dig. Du rensade mig luft
du gav mig nya andetag, du gav mig din styrka när jag kände mig så svag, du lärde mig att stå upp och tro
på sig själv, måste få berätta att jag älskar dig.  Du är som en syster och en vän med guld hjärta, genom
att finnas där så får du mina problem att bli lätta, så som jag sa, en ängel som vakar över mig, finns där när
det behövs, och sitta där utmed. vad skulle hända om du lämnade mig, det vet vi inte än,men det ska aldrig
hända för du är min allra närmsta vän, den som jag litar på, ser till att alltid lyssna på totalt, att du finns här
för mig det är så jävla underbart, du vet att du betyder så det behöver vi inte nämna och du vet att jag behöver
dig så du får inte lämna mig, allt negativt förvandlas till skrattet i din närhet, vill ge dig min hand, min vänskap
och min kärlek. Du är värd något bättre än mig, men du vet att jag sa förlåt och jag ger dig det jag har, så jag
hoppas du blir glad endå, vad som än händer sen så ska jag alltid älska dig, du har förändrat mitt liv, så nu
tackar jag dig. Du rensade min luft du gav mig nya andetag, du gav mig din styrka när jag kände mig så
svag, du lärde mig att stå upp och tro på sig själv, du måste får veta, att jag älskar dig. Du rensade mig luft
du gav mig nya andetag, du gav mig din styrka när jag kände mig så svag, du lärde mig att stå upp och tro
på sig själv, måste få berätta att jag älskar dig.♥




JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
min blogg.

 1 KOMMENTARER TILL "I MISS YOU, COME BACK BEBEEEE."
  tilde skrev:
  

Snygga dräkter :D


2012-02-12 klockan 19:32:57
Blogg: http://tilletuff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (visas inte)

Blogg:

Kommentar:


                 RSS 2.0