Trött

Hello!

Herregud! Blir så himla stresad eftersom jag har så mycket träning just nu :( Hinner inte bloggar, vara med kompisar eller nått! Men självklart är det väll kul att träna men jag vill ju självklart hinna göra andra saker också. Men ah, just sitter jag i soffan och kollar på tv och kollar runt lite på datan efter linser :) Åhhh. Jag vill ha! Har inga bilder eller nått.. men ska försöka fixa en video någon dag på när jag åker konståkning!




Veckans blogg: http://juliazone.blogg.se/

 1 KOMMENTARER TILL "Trött"
  Anonym skrev:
  

Du är ju bäst på konståking alice ♥



Om det finns allmänheten nu så kan vi kanske åka så kan jag filma dej :)


2011-09-14 klockan 07:33:44


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (visas inte)

Blogg:

Kommentar:


                 RSS 2.0