Blogg-Svar

Har fixat bloggsvar nu :D
Om ni vill ställa en fråga eller två så skriv gärna namn, och om ni har en blogg kan ni skriva eran blogg-adress ;)
Har varit med min Shorty idag. Hon har ny blogg nu så kolla och kommentera är ett måste ;) Idag har vi har blivit fotade av Sussi.. hon är skiiiiit duktig på att fota. Gör nog ett inlägg imorron med några av bilderna som hon tog på oss för hon har inte skickat dom än. Men aja nu ska jag gå ch duscha. Chaooooo!
Gammal radom bild




 1 KOMMENTARER TILL "Blogg-Svar"
  sussi raske skrev:
  

tack så mycket det var verkligen snällt sagt av dig! själv tycker jag inte att jag är så speciellt duktig men aja bra att någon tycker det! sorry att jag komenterar nu typ 30 år senare men jag visste inte att du hade blogg men testade söka på mitt namn på google o då kom din blogg upp!


2011-06-30 klockan 04:44:06
Blogg: http://www.bloggparken.se/sussiraske


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (visas inte)

Blogg:

Kommentar:


                 RSS 2.0