Soooviit med Shorty :D

Haha, vet att jag skrev att jag skulle göra ett blogginlägg igår kväll men jag han inte :( Men aja...
Jag har ganska nyss kommit hem från Shorty, har sovit över hos henne. Ah, det var nice :D Vi badade i hennes pool igår kväll, haha med kläder och allt, sen gick in och värmde oss och så. Sen efter det kollade vi på Scary Movie.. Haha den är ju skit bra :D Sen på morgonen kollade vi lite på Beck Advokaten, men jag han bara kolla på en jätte liten bit för sen skulle jag hem :(
Men just nu sitter jag och chattar med älskling, och är förkyld. Vi båda är det så vi kan inte träffas :'(
Men här tänkte jag bjuda på ett litet klipp från Beck-filmen Advokaten :) Haha, den är bara för bäst x) ↓

 0 KOMMENTARER TILL "Soooviit med Shorty :D"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (visas inte)

Blogg:

Kommentar:


                 RSS 2.0