Igår

Hejsaaan!
Jag var tvungen att göra ett blogginlägg om dagen igår, för det var en riiiktigt bra dag asså ;)
Japp, igår var vi på klass resa på Arosfortet det var faktiskt kul :) Sen efter det var jag med finaste Shorty vi åkte hem till henne och hämtade Beck-filmer oså. Efter det så åkte vi hem till mig och åt tårta sen gick vi till Sveaplan och fixade en sak, och sen gick vi hem igen till mig igen. Och när vi kommer in så ligger älskling och min lillasyster och kollar på TV xD Haha, höll på garva sönder. Aja, orkar inte berätta exakt allt som hände men haha, det var kul iaf :D
Kanske inte låter så kul men asså jag lovar det var det asså :D
Här kommer en bra låt men asså hittar dne bästa versionen så den här får duga ;)

 0 KOMMENTARER TILL "Igår"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (visas inte)

Blogg:

Kommentar:


                 RSS 2.0