Hemma

Hej alla!

Tänk det var över en vecka sen jag bloggade :o Shiit asså.. men internet funkade inte på det hotellet vi var på :( Så Anny fick göra ett blogginlägg åt mig och skriva det.
Iallafall har jag haft det jätte bra i Tjeckien :D
Här kommer några bilder som jag tog i Tjeckien
Söta Mina från bussen som vi  åkte med till Plzen
Chokladmousse-grejs som såg jätte gott ut..
Men det var inge gott :(
Jag har också köpt lite stuffs som jag hade tänkt att visa er :)
Typ världens godaste choklad xD
Hårspännen, lösnaglar och smink .. Inte för jag behövde det här men det var liksom skiiit billigt. Ca 5 kr för en kajal :O
Och så några tröjor :) Fint med massa resväskor i bakrunden ;)
Haha det XL på tröjan, normalt brukar jag ha XS men det var liksom för jag köpte den i japansk affär och deras storlekar är jätte små.
I love cupcakes :)

                 RSS 2.0