Fredag :D

Hejsaan alla!
Idag är det fredag :D haha, jag älskar fredagar, och har alltid gjort men vet inte varför men det är något speciellt med fredagar tycket jag xD Har nyss varit på dansen det var sista gången :( Och sen har jag sovit med mina sötnosar Shorty och Candy :D Vi kollade på två Beck filmer I guds namn och Enslingen :) ÄLSKAR BECK ;) Ja, det var allt jag hade att skriva BYE BYE!
Alltid när man tar kort i spegeln så ser man liksom allt smuts och skit ;S

 1 KOMMENTARER TILL "Fredag :D"
  Mattis skrev:
  

Hej fy fan vad ful du är! Har du polisonger eller`?



Från ditt Fans Mattis Öhling! <3



GULLI,GULLI PUSSELI PUSS JAG ÄÄÄLLLLSSSSKKKKAAARRR DIG! KYSSAR!!


2011-10-28 klockan 17:08:01


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (visas inte)

Blogg:

Kommentar:


                 RSS 2.0