Ett onödigt inlägg men jag lovade ju er ;)..

.. Ja, jag höll vad jag lovade. För er som inte fattar nått så skrev jag i förra inlägget att jag lovade att göra ett blogginlägg nu på kvällen :) Hmm.. vet inte riktigt vad ska ska skriva ;/ men iaf så har jag och Anny haft våra helix-piercingar i lite drygt 3 veckor så det har gått lite mer än hälften av tiden tills man får byta från läkarörhängena :D
Bara någon bild så inte inlägget skulle bli så tomt.. eller hur man ska säga ;)

 2 KOMMENTARER TILL "Ett onödigt inlägg men jag lovade ju er ;).."
  Fanny Norlin skrev:
  

ÅÅÅÅH, längtar tills vi får byta till våra extremt vackra nya örhängen ;) §§


2011-06-15 klockan 00:22:53
Blogg: http://fannynorlin.blogg.se/
  Sanna skrev:
  

- tack , men jag hatar mitt hår enormt mycket D:

Jag plattar det , annars är det typ lite vågigt :) <3


2011-06-15 klockan 12:52:36
Blogg: http://kawaiisanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (visas inte)

Blogg:

Kommentar:


                 RSS 2.0