Ofixat hår!

Hej!
Idag har jag gått i skolan som om det vore en helt vanlig skoldag ungefär, vi hade 1 diagnos och ett typ "prov" andra dagen i skolan! :O Haha, inte rättvist tycker jag eftersom man har ju glömmt mycket nu efter hela sommarlovet ;)
Efter dte hade jag träning, och sen ser att två små söta figurer kommer upp på läkaren.. Det var Anny och Michelle så gulliga ju! Båda hade kigurumis på sig ^^ Så gulligt!
Fick en fråga i blogg-svar (blogresponse) förut om jag kunde lägga ut en bild på när jag har ofixat hår! Så här kommer en bild.. ehe fuskade lite och kammade det lite grann ^^ Inte den bästa bilden men har inte haft tid ..
Haha, fulaste tröjan xD
さよなら!
Veckans blogg: http://faannniee.blogg.se/

 0 KOMMENTARER TILL "Ofixat hår!"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (visas inte)

Blogg:

Kommentar:


                 RSS 2.0