Ingen huvudvärk längre :D

Kan inte tro det men min fruuktansvärda huvudvärk försvann :D Så glad just nu, trodde nästan att jag skulle bli sjuk eller nått ^^ Så nu kan jag berätta lite vad jag har gjort idag :) Har varit i skolan från 8:30 till 9:30 om inte lite kortare :) Sen efter det så åkte jag, Michelle, Anny och Moa ner till stan och hade massa kul .. och sen så träffade vi Felicia där. Och efter det gick jag hem och hade min första träning på någon månad så där.. kändes lite skakigt ^^
Haha kolla hur fina Anny och Michelle är ;)

Min BDB (Dayviews) förrsten :)

 2 KOMMENTARER TILL "Ingen huvudvärk längre :D"
  Alva skrev:
  

Vad trännar du i?

Kram Alva!


2011-08-23 klockan 17:36:11
Blogg: http://lifeasalva.blogg.se/
  Matilda skrev:
  

Sv; Åhh tack!:)<3 Och förlåt för sent svar.



Allt bra på skolan sötis?:D


2011-08-23 klockan 18:31:12
Blogg: http://maaatildaz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (visas inte)

Blogg:

Kommentar:


                 RSS 2.0