Min katt :)

Hejsan alla!
Just nu så sitter jag i köket med datan och försöker komma på nått bra att skriva .. Hmmm.. Ja, jag kan ju berätta för dom som inte vet att jag har vääälrdens sötaste katt, som heter Sarafina ^^  Här kommer två bilder som jag tog för ca 1 minut sedan på henne.
MIHIHIHI sååå söt :D
Juste idag så var med bästa Shorty & Anny vi kollade på  BECK "Hämdens Pris" sen sminkade Anny mig, här kommer en bild på mitt ena öga. Det ser lite läskigt ut för att jag rörde kameran när jag fotade så mina ögonfransar.. a ni fattar

 1 KOMMENTARER TILL "Min katt :)"
  micha skrev:
  

JÄVLA STORA ÖGON DU HARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.

AVISSSSSS!!!!!!

<3<3<3<3<3<3<3


2012-01-21 klockan 23:54:09
Blogg: http://michellebrostedt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (visas inte)

Blogg:

Kommentar:


                 RSS 2.0