Mycket att göra!

Idag har jag varit på Djurgården med konståkningsklubben och spelat brännboll och haft piknik :)
Och när jag kom hem så följde jag med och handlade för att vi skulle kolla om det fanns några cyklar att köpa där men det fanns det inte. Nu ska jag packa träningskläder och väskor och förbereda för morgondagen. Det är ju första skoldagen och första "konståkningsdagen". Sen så nu ska jag gå ner och duscha och färga Matildas hår igen. Puuh! Mycket att göra!
 
Märkena jag fick på pikniken, för att jag klat testena: Fri 1, Basic 1, Fri 2 och Basic 1 på en säsong!! :D
 
 
Sen så bakade jag vaniljbullar ftersom att min pappa också har namnsdag idag!
 
'
 

 0 KOMMENTARER TILL "Mycket att göra!"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (visas inte)

Blogg:

Kommentar:


                 RSS 2.0