Svar på kommnetar!

God morgon!

Tänkte svara på en kommentar jag fick igår :D

Cisha om Shoppat!:
Känner på mig att detta blir en lång kommentar XD
1. ÄÄÄÄLSKAAAR Cocoo-butiken! Har varit där en gång, men jag bor ju inte i Stockholm så det bli inte så ofta.
2. Skulle vara kul om du visar före och efter-bilder på mascaran när du har den på dina ögonfransar :D
Btw, svarade ju på vilken kamera jag använder. Skulle bara säga att jag eventuellt ska köpa en systemkamera av en tjej som bloggar! Men för tillfället har jag den kameran jag visade sist! :D



Svar: Håller med, cocoo-butiken är helt fantasisk! Visst kan jag visa för och efter bilder på när jag inte har mascaran och när jag har mascara.. Om det var så du menade :D


Men jag hinner inte just nu för jag har ganska bråttom. Men lägger ut bilder i nästa inlägg när jag kommer tillbaka igen :)
09 Juli, 04:24  


 1 KOMMENTARER TILL "Svar på kommnetar!"
  Felicia <3 skrev:
  

Din är sötnos ♥♥♥


2011-07-09 klockan 11:09:59
Blogg: http://feliciaasvedelius.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (visas inte)

Blogg:

Kommentar:


                 RSS 2.0