Hemma nu!

Så där nu är jag hemma från att ha varit i Stockholm :) Varför är "varit" understruket kanske några undrar, jo det är för i  några av dom kommentarer jag har fått i tidigare inlägg verkar tro att jag bor i Stockholm men det gör jag inte :( Ehh.. Det blev en konstig mening men hoppas ni förstod ;)
Men iallafall för er som inte vet så bor i i en stad som heter Eskilstuna :D

Aja.. Det blev inte så mycket shopping idag, för att jätte mycket som jag hade planerat att köpa var slut sålt!
Det enda jag köpte var .. POCKY !!
Hihi, jag kunde inte låta bli att öppna ett paket innan jag fotade, dom är sååå goda ^^
Sorry att jag inte la upp för-och-efter-bilder med mascaran och det, men fick bra bilder :(

 0 KOMMENTARER TILL "Hemma nu!"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (visas inte)

Blogg:

Kommentar:


                 RSS 2.0