Leker fjortisar ;P

Hejsan på er!
Yees, just nu sitter jag med Linnea på min vackra altan :) Askuul.. YESS!
Vad har vi gjort.. Jo, vi har badat i min pool och tagit massa skit fininga kort :D
Bara för att jag och Linnea är heelt seriösa :D
Så där, nu tänkte jag bjuda lite mer på massa bilder :D
HAHA, leker fjortisar eller vad xD
Nu ska jag äta blir det att dra hem till Michelle och sova där :D

 3 KOMMENTARER TILL "Leker fjortisar ;P"
  lizz skrev:
  

hej lizzie min bästis jag älskar din blogg haha skämta bara den suger. varför heter du lizzieyao är du från tyskland eller. jag kommer ifrån finland.



bye bye TÖNT!


2011-07-11 klockan 11:36:03
  kitty skrev:
  

heej din blogg design är inte så bra varför mobbar du hello kitty vad är det för fel på dig man ska inte ha en trasig hello kitty.



hej då hello kitty mobbaren.


2011-07-11 klockan 11:39:59
  Amanda skrev:
  

Du behöver inte leka fjortiz för det är du redan nolla du är skit ful också!!!!!!!!!!!!


2011-07-18 klockan 12:36:52
Blogg: http://www.love-uu.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (visas inte)

Blogg:

Kommentar:


                 RSS 2.0